قلعه جنی، قلعه اسرارآمیز در دل جزیره کیش
نوشته شده توسط : gheirati

قلعه جنی در کنار همه دیدنی های جذاب جزیره کیش از جمله مناطق اسرارآمیز و خوفناک است. با شنیدن نام این قلعه ترس بر هر کسی غلبه می کند. تعدادی از گردشگران به دلیل افسانه های شنیده شده تمایل به دیدن از این مکان عجیب ندارند.

قلعه جنی، قلعه اسرارآمیز در دل کیش

اما اگر علاقمند به ماجراجویی هستید و البته دل شجاعی دارید برای شناخت بیشتر این قلعه تا انتهای این مقاله را همراهی کنید. اما باید بگوییم اگر واقعا قصد رفتن به قلعه جنی را دارید کسی از اهالی این منطقه با شما همراه نخواهد بود.

راز قلعه جنی چیست؟

اولین داستان روایت شده درمورد قلعه جنی مربوط به یک کلانتری است. کلانتری که به دلیل مشرف بودن به دریا بهترین منطقه برای حفاظت از جزیره بوده است. به گفته اهالی روستا، داستان مربوط به چهار سربازی می شود که باید تا صبح در این کلانتری کشیک می دادند.

صبح روز بعد زمانی که کارکنان به ه آنجا مراجعه می کنند با اجساد این چهار سرباز مواجه می شوند. اجسادی که ظاهر طبیعی مرگ را نداشتند و صورتهای سیاه و وحشت زده آنان باعث خوف همگان شده بود. همین دلیل باعث شد دیگر کسی حاضر به کار در این کلانتری نباشد و این محل کاملا تخلیه و منتقل شد.

راز قلعه جنی چیست؟

دومین داستان درباره قلعه جنی مربوط به یک راننده تاکسی است. این راننده در مسیر خود راه را گم میکند و از این قلعه مخوف سر در می آورد. او در آنجا اجنه ای را می بیند که با لباس بلند سفید مراسم عروسی گرفته بودند! این راننده خودرو را خاموش می کند و منتظرتمام شدن مراسم انان م شود تا بعد از ان به راهش ادامه دهد.

چگونه می توان از این قلعه خوفناک بازدید کرد؟

در مسیر رفتن به سمت کشتی یونانی و قبل از رسیدن به آخرین میدان می توانید این قلعه جنی خوفناک را ببینید. اگر واقعا قصد دارید به این قلعه بروید بهتر است اول مطمئن شوید که با حضور در این قلعه ترسی در دل شما راه نخواهد یافت.

هرچند بسیاری از گردشگران به قلعه جنی کیش پا گذاشتند و حتی عکس و فیلم از خود تهیه کرده اند. اما توصیه می کنیم برای رفتن به این منطقه با کسی همراه شوید. قبل از رفتن به قلعه در مورد آن بیشتر تحقیق کنید. هر چند که این موضوع از نظر علمی ثابت نشده است.

قلعه جنی کیش واقعیت است یا زاده توهمات و افسانه ها؟

این عقیده که در قلعه جنی واقعا اجنه وجود دارند را کسی قطعا تایید نکرده است. درباره موجودات ماوراء الطبیعه همیشه حرف و حدیث و خرافات وجود داشته است. خرافاتی که از گذشته ها وجود داشته و همچنان در ذهن ها باقی مانده است.

 اما از تمامی خرافات که بگذریم به گفته بسیاری از گردشگران این قلعه، نمی توان فضای سنگین این منطقه را منکر شد. هنگامیکه آفتاب غروب می کند صداهای خش خش به گوش می رسد و از چاه نزدیک به این قلعه صداهایی بیرون می آید! مردم بومی این منطقه بر این عقیده اند که این قلعه در تصرف اجنه می باشد.





:: برچسب‌ها: قلعه جنی , قلعه اسرار آمیز , جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: